Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj dobi dana na pamćenje učenika tijekom nastave prirode (CROSBI ID 558506)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jurković, Adela ; Radanović, Ines Utjecaj dobi dana na pamćenje učenika tijekom nastave prirode // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 334-335

Podaci o odgovornosti

Jurković, Adela ; Radanović, Ines

hrvatski

Utjecaj dobi dana na pamćenje učenika tijekom nastave prirode

Cilj istraživanja bio je utvrditi utječe li dob dana na pamćenje učenika, odnosno je li ono bolje u jutarnjoj ili popodnevnoj smjeni. Istraživanje je provedeno metodom ankete na učenicima petog razreda (uzrast 11 i 12 godina), u tri razredna odjeljenja (60 učenika), u jutarnjoj i popodnevnoj smjeni u periodu od dva tjedna. Srednji opći uspjeh iz predmeta Priroda svih ispitanika bio je vrlo dobar. Anketiranje se provodilo četvrtkom, sredinom nastavnog radnog tjedna, pri kraju slijedećih nastavnih jedinica – Uzgoj biljaka i životinja, Uzgoj i zaštita životinja te Uzgoj i zaštita biljaka. U anketi su učenici trebali nabrojati što više novih pojmova, imenovati što više organizama (biljnih ili životinjskih) i skicirati što detaljniji shematski prikaz određenih podjela (bilo podjela pojmova ili organizama), što ime je sve bilo prezentirano tijekom sata. Subjektivna procjena trenutnih osjećaja i interesa za predmet Priroda određivani su pomoću skale od 1 do 5. Učenici najbolje pamte u periodu od 13 do 15 sati, iako su oni sami procijenili otprilike jednak stupanj odmornosti za jutarnje i za popodnevne sate. Ocjena učenika iz Prirode ne utječe na količinu pojmova i prikaza koje nakon sata mogu ponoviti. Prikazani rezultati istraženi su za seminarski rad uz kolegij Metodika nastave biologije PMF-a u Zagrebu.

pamćenje učenika; doba dana; Priroda

nije evidentirano

engleski

Effect of the time of day on students’ memory during biology class

nije evidentirano

memory of students; time of day; Nature

nije evidentirano

Podaci o prilogu

334-335.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

10. Hrvatski biološki kongres

poster

14.09.2009-29.09.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija