Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača (CROSBI ID 158721)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Segetlija, Zdenko ; Dujak, Davor Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 2; 372-387

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Dujak, Davor

hrvatski

Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača

U odnosima maloprodavača i proizvođača već dugo se razvijaju različiti oblici vertikalnoga marketinga. Međutim, u suvremenim uvjetima maloprodajnih globalnih kompanija prvenstveno se radi o koncepciji upravljanja kategorijama proizvoda (engl. category management - CM). Naime, preduvjeti uspjeha u poslovanju suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata u novom visokokonkurentnom okružju kriju se u implementaciji novih menadžerskih koncepcija i novih tehnologija. U ovome se radu najprije daje kratka analiza nekih dosadašnjih teorijskih motrišta suradnje proizvođača i trgovaca u marketinškim kanalima, a potom se analiziraju temeljne postavke novoga vertikalnog marketinga na kojima počiva koncepcija upravljanja kategorijama proizvoda. Osim toga navode se i mogućnosti primjene navedene koncepcije s motrišta maloprodavača. Temeljna hipoteza od koje polaze autori jest neophodnost primjene vertikalnoga marketinga u odnosima suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata i proizvođača u svim tržišnim gospodarstvima i implementacije upravljanja kategorijama proizvoda u njegovu sklopu.

marketinški kanali; vertikalni marketing; category management; maloprodaja; koncentracija

nije evidentirano

engleski

New Vertical Marketing of Manufacturers and Retailers

nije evidentirano

marketing channels; vertical marketing; category management; retail trade; concentration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

372-387

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija