Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja (CROSBI ID 158706)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Dukić, Darko ; Bimbi, Ivan Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja // Ekonomski vjesnik, XXII (2009), 2; 328-339

Podaci o odgovornosti

Dukić, Darko ; Bimbi, Ivan

hrvatski

Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja

Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visoko obrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije tog koncepta u sustavu našeg visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika kojeg su sačinjavali studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjeg školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode.

e-learning ; visoko obrazovanje ; razlike u akceptiranju e-learninga ; statističke metode

nije evidentirano

engleski

Analysis of E-Learning Implementation in System of Croatian University Education

nije evidentirano

e-learning ; university education ; differences in accepting e-learning ; statistical methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXII (2)

2009.

328-339

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti