Pregled bibliografske jedinice broj: 443429
Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj
Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj // II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi : zbornik = Educational models in global societies : proceedings / Dečman-Dobnjič, Olga ; Černetič, Metod ; Šetina-Čož, Martina (ur.).
Kranj ; Celje ; Ljubljana ; Tainan: Fakulteta za organizacijske vede ; Skupnost dijaških domov Slovenije ; Društvo vzgojiteljev dijaških domov Slovenije, Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport ; Department of Education, National University, 2008. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 443429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj
(Sample of verticale education model in Croatia)
Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Miletić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi : zbornik = Educational models in global societies : proceedings
/ Dečman-Dobnjič, Olga ; Černetič, Metod ; Šetina-Čož, Martina - Kranj ; Celje ; Ljubljana ; Tainan : Fakulteta za organizacijske vede ; Skupnost dijaških domov Slovenije ; Društvo vzgojiteljev dijaških domov Slovenije, Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport ; Department of Education, National University, 2008, 1-9
ISBN
978-961-232-215-1
Skup
Mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi (2 ; 2008)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 17.04.2008. - 18.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovni sustav; kvaliteta obrazovanja; reforma
(educational system; quality of education; reform.)
Sažetak
Znanje je danas jedan od temeljnih poluga razvoja. Upravljanje znanjem je sposobnost aktivnog stvaranja i stvaranje jednog neposrednog i šireg okruženja. Svladavanjem procesa upravljanja znanjem otvara se mogućnosti pokretanja spirale stvaranja novog znanja. Informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), posebno Interneta i njegovih aplikacija, povećat će volumen, brzinu i dostupnost informacija, eliminirajući prepreke prostora i vremena. Vještina pronalaženja potrebnih podataka, njihov pažljivi odabir i evaluacije, kao i vještinu stjecanja novih znanja, preduvjet je opstanka na globalnom tržištu. Povećana dominantnost i infrastrukturno pozicionirano osnovno znanja iz ekonomije zahtijeva novu strukturu tog znanja. U današnjoj ekonomiji, znanje ne stvara samo proizvode ili nove poslovne mogućnosti, već je kritičan okvir za razvoj primjenjene znanstvene informacije. U današnjem svijetu, tvrtke zahtijevaju rješenje probleme u njihovoj okolini. Središnji cilj reforme sveučilišta u Republici Hrvatskoj je prijelaz na integrirani, nadležni, na istraživanja usmjereno i visoko učinkovito obrazovanje, s akreditiranim programima i ustanovama. Bolonjski proces uz novu obrazovnu strukturu za gospodarstvenike (preddiplomski i diplomski studij, specijalistički diplomski studij, doktorski studij) zahtijeva stalno praćenje, prilagođavanje, prilagodbu, ažuriranje, inovativnost i transparentnost zasnovao modela obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek