Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Using the «Learn model» to resolve guest complaints (CROSBI ID 158569)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Galičić, V., Ivanović, S. Using the «Learn model» to resolve guest complaints // Tourism and hospitality management, 14 (2008), 2; 241-250

Podaci o odgovornosti

Galičić, V., Ivanović, S.

engleski

Using the «Learn model» to resolve guest complaints

Guest complaints are a common thread in todays hotel market place and effectively solving guest problems is a positive direction in which any organization should go.

Learn model; guest; complaints

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2008.

241-250

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Indeksiranost