Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku (CROSBI ID 558195)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lauš, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku // Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 99-113

Podaci o odgovornosti

Lauš, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku

U članku se opisuje istraživanje čitanja i razumijevanja pripovjedne slikovnice na engleskom kao stranom jeziku provedeno s učenicima 4. razreda osnovne škole koji engleski jezik uče od prvog razreda. Ispitanici su individualno snimljeni tijekom čitanja i prepričavanja. Istražuje se koje strategije pri prvom čitanju nepoznatog teksta na stranom jeziku ispitanici koriste da bi verbalizirali pisani tekst i razumjeli priču koja je u slikovnici prikazana putem kombinacije dvaju odvojenih diskursa, tj. vizualnoga i verbalnoga. Analiza prikupljenih podataka pokazuje u kojoj se mjeri djeca pri razumijevanju priče oslanjaju na tekst, a u kojoj na sliku. Utvrđeni zaključci ukazuju na zajedničke karakteristike ispitanika u intuitivnoj porabi nepodučavanih strategija i na njihovu općenitu orijentaciju u smjeru dominacije verbalnoga diskursa pri razumijevanju priče.

priča; diskurs; slikovnica; strategije čitanja; rano učenje engleskog jezika

nije evidentirano

engleski

Comprehending story and discourse in narrative picture books in EFL

nije evidentirano

story; discourse; picture book; reading strategies; young learners of EFL

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-113.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-18-2

Podaci o skupu

2. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima. Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskog jezika 2 (RUHJ-2)

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija