Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku (CROSBI ID 558195)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lauš, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Razumijevanje priče i diskursa u narativnoj slikovnici na engleskom kao stranom jeziku
U članku se opisuje istraživanje čitanja i razumijevanja pripovjedne slikovnice na engleskom kao stranom jeziku provedeno s učenicima 4. razreda osnovne škole koji engleski jezik uče od prvog razreda. Ispitanici su individualno snimljeni tijekom čitanja i prepričavanja. Istražuje se koje strategije pri prvom čitanju nepoznatog teksta na stranom jeziku ispitanici koriste da bi verbalizirali pisani tekst i razumjeli priču koja je u slikovnici prikazana putem kombinacije dvaju odvojenih diskursa, tj. vizualnoga i verbalnoga. Analiza prikupljenih podataka pokazuje u kojoj se mjeri djeca pri razumijevanju priče oslanjaju na tekst, a u kojoj na sliku. Utvrđeni zaključci ukazuju na zajedničke karakteristike ispitanika u intuitivnoj porabi nepodučavanih strategija i na njihovu općenitu orijentaciju u smjeru dominacije verbalnoga diskursa pri razumijevanju priče.
priča; diskurs; slikovnica; strategije čitanja; rano učenje engleskog jezika
nije evidentirano
engleski
Comprehending story and discourse in narrative picture books in EFL
nije evidentirano
story; discourse; picture book; reading strategies; young learners of EFL
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-113.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Konferencijski zbornik – Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-18-2
Podaci o skupu
2. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima. Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskog jezika 2 (RUHJ-2)
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska