Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. (CROSBI ID 40306)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ivon, Hicela Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. // Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2 / V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242

Podaci o odgovornosti

Ivon, Hicela

hrvatski

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.

Na prekide kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu utječe različita struktura odgojno-obrazovnog procesa (pristupi, metode, oblici, ..). Iako se u svakoj od sastavnica odgojno-obrazovnog sustava (dječji vrtić, osnovna i srednja škola) ističe aktivno učenje djeteta/učenika, to je često u suprotnosti s onim što se događa u praksi. Interaktivna pedagogija (nastala u okviru CRESAS centra 1969. godine i danas nastavljena u okviru IEDPE-a, sa sjedištem u Parizu), nudi pristup prema kojem se mogu organizirati pedagoške situacije u kojima svako dijete/učenik, uključujući i one najmanje sposobne, može razvijati svoje mogućnosti i imati želju na napredovanjem

kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process učenja, interakcija, dijete/učenik, učitelj/nastavnik

nije evidentirano

engleski

Through interactive pedagogy to the continuity in education

nije evidentirano

continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

234-242.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2

V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2007.

978-9535-99167-1-6

Povezanost rada

Pedagogija