Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. (CROSBI ID 40306)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ivon, Hicela
hrvatski
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.
Na prekide kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu utječe različita struktura odgojno-obrazovnog procesa (pristupi, metode, oblici, ..). Iako se u svakoj od sastavnica odgojno-obrazovnog sustava (dječji vrtić, osnovna i srednja škola) ističe aktivno učenje djeteta/učenika, to je često u suprotnosti s onim što se događa u praksi. Interaktivna pedagogija (nastala u okviru CRESAS centra 1969. godine i danas nastavljena u okviru IEDPE-a, sa sjedištem u Parizu), nudi pristup prema kojem se mogu organizirati pedagoške situacije u kojima svako dijete/učenik, uključujući i one najmanje sposobne, može razvijati svoje mogućnosti i imati želju na napredovanjem
kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process učenja, interakcija, dijete/učenik, učitelj/nastavnik
nije evidentirano
engleski
Through interactive pedagogy to the continuity in education
nije evidentirano
continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
234-242.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2
V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2007.
978-9535-99167-1-6