Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu (CROSBI ID 331363)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Frajlić, Dubravka
Marušić, Mira
hrvatski
Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu
Internet ima više mogućnosti primjene u područjima instutucijskog marketinga. Odličan je izvor sekundarnih podataka korisnih u istraživanju poslovnog tržišta. U primarnom istraživanju, Internet (e-mail) možemo promatrati kao podvrstu poštanske ankete, a moguće je voditi i grupne intervjue. Uvođenje Interneta u sustav distribucije (prodaje) na poslovnom tržištu predstavlja uvođenje nove platforme, koja značajno pojednostavljuje proces i snižava troškove. Glavni problem je neodgovarajuća logistika, koja ne može pratiti brzinu i količine narudžbi koje se dogovore online. Provedeno je istraživanje o stanju i razini primjene Interneta u hrvatskim poduzećima, na temelju kojeg su doneseni slijedeći zaključci. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većoj mjeri imaju konkretne koristi, pri čemu ipak samo mali broj poduzeća te koristi kvantificira. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većem broju imaju organizirani odjel za informatiku i/ili marketing, a Internet se najviše primjenjuje u onim poduzećima koja imaju organizirana oba odjela. Istraživanje je pokazalo da e-mail anketa kao metoda ispitivanja nije primjenjiva za istraživanje gospodarskih subjekata u Rebulici Hrvatskoj.
Internet; institucionalni marketing
nije evidentirano
engleski
Possibility of Internet Usage in Institutional Marketing
nije evidentirano
Internet; instututional marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
186
07.12.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb