Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu (CROSBI ID 331363)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Frajlić, Dubravka Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu / Marušić, Mira (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2000

Podaci o odgovornosti

Frajlić, Dubravka

Marušić, Mira

hrvatski

Mogućnost primjene Interneta u institucijskom marketingu

Internet ima više mogućnosti primjene u područjima instutucijskog marketinga. Odličan je izvor sekundarnih podataka korisnih u istraživanju poslovnog tržišta. U primarnom istraživanju, Internet (e-mail) možemo promatrati kao podvrstu poštanske ankete, a moguće je voditi i grupne intervjue. Uvođenje Interneta u sustav distribucije (prodaje) na poslovnom tržištu predstavlja uvođenje nove platforme, koja značajno pojednostavljuje proces i snižava troškove. Glavni problem je neodgovarajuća logistika, koja ne može pratiti brzinu i količine narudžbi koje se dogovore online. Provedeno je istraživanje o stanju i razini primjene Interneta u hrvatskim poduzećima, na temelju kojeg su doneseni slijedeći zaključci. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većoj mjeri imaju konkretne koristi, pri čemu ipak samo mali broj poduzeća te koristi kvantificira. Poduzeća koja primjenjuju Internet u poslovanju u većem broju imaju organizirani odjel za informatiku i/ili marketing, a Internet se najviše primjenjuje u onim poduzećima koja imaju organizirana oba odjela. Istraživanje je pokazalo da e-mail anketa kao metoda ispitivanja nije primjenjiva za istraživanje gospodarskih subjekata u Rebulici Hrvatskoj.

Internet; institucionalni marketing

nije evidentirano

engleski

Possibility of Internet Usage in Institutional Marketing

nije evidentirano

Internet; instututional marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

186

07.12.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti