Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama (CROSBI ID 6890)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar
hrvatski
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Knjiga „Samovrednovanje škola“ pokušava dati odgovor na pitanja o kvaliteti školskog obrazovanja putem dublje analize procesa samovrednovanja u školama. Na primjeru razvojnog projekta u kojemu je sudjelovalo 19 osnovnih škola iz različitih dijelova Hrvatske opisuje se širi smisao samovrednovanja, njegova metodološka podloga i praktična primjena. Uz pomoć angažiranih kritičkih prijatelja i školskih timova za kvalitetu preispitani su uvjeti i predloženi načini za bolje korištenje samovrednovanja u našim školama. Pokazuje se da dobro organizirano i svrsishodno korišteno samovrednovanje može osloboditi put k većoj autonomiji, samoodređenju, kao i većoj odgovornosti škola za vlastiti rad i kvalitetu. Ono može pomoći školama u slobodnijem kreiranju poticajnijeg okruženja za učenje i pripremu za budućnost njihovih učenika.
Samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja; kultura kvalitete; autonomija škola; strateško planiranje
nije evidentirano
engleski
School Self-evaluation: Initial Experiences in Elementary Schools
nije evidentirano
School self-evaluation; quality of education; quality culture; school autonomy; strategic planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
2010.
978-953-7290-19-1
279
objavljeno