Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama (CROSBI ID 6890)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.) Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar

hrvatski

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Knjiga „Samovrednovanje škola“ pokušava dati odgovor na pitanja o kvaliteti školskog obrazovanja putem dublje analize procesa samovrednovanja u školama. Na primjeru razvojnog projekta u kojemu je sudjelovalo 19 osnovnih škola iz različitih dijelova Hrvatske opisuje se širi smisao samovrednovanja, njegova metodološka podloga i praktična primjena. Uz pomoć angažiranih kritičkih prijatelja i školskih timova za kvalitetu preispitani su uvjeti i predloženi načini za bolje korištenje samovrednovanja u našim školama. Pokazuje se da dobro organizirano i svrsishodno korišteno samovrednovanje može osloboditi put k većoj autonomiji, samoodređenju, kao i većoj odgovornosti škola za vlastiti rad i kvalitetu. Ono može pomoći školama u slobodnijem kreiranju poticajnijeg okruženja za učenje i pripremu za budućnost njihovih učenika.

Samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja; kultura kvalitete; autonomija škola; strateško planiranje

nije evidentirano

engleski

School Self-evaluation: Initial Experiences in Elementary Schools

nije evidentirano

School self-evaluation; quality of education; quality culture; school autonomy; strategic planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

2010.

978-953-7290-19-1

279

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija