Upravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize (CROSBI ID 557912)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris ; Dubković, Ivo
hrvatski
Upravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize
Integrirana marketinška komunikacija je koncepcija u kojoj tvrtka pažljivo integrira i koordinira svoje mnogobrojne komunikacijske kanale kako bi kupcima i javnosti isporučila jasnu, dosljednu i primamljivu poruku o organizaciji i svojim proizvodima. No, kako komunicirati u kriznim situacijama? Gospodarska kriza koja je počela u SAD-u prenijela se na ostala svjetska gospodarstva. Tako je i Hrvatsku zahvatilo smanjenje gospodarske aktivnosti, pad kupovne moći stanovništva, nelikvidnost te opće klima nesigurnosti za radna mjesta. Utjecaj krize odrazio se i na marketinšku komunikaciju, te pred vodstva kompanija postavio pitanje kako nastaviti svoju marketinšku komunikaciju s kupcima i javnošću? Da li nastaviti sa dosadašnjim aktivnostima, izvršiti preraspodjelu između elemenata promotivnog miksa: oglašavanja, odnosa s javnošću, osobne prodaje, direktnog marketinga i unapređenja prodaje ili jednostavno smanjiti sredstva za marketinške komunikacije. Budući da smo izvršili preliminarno istraživanje hrvatskih tvrtki zaključili smo da je većina tvrtki smanjila marketinške budžete. Znakovito je da su sve tvrtke izvršile preraspodjelu svojih promotivnih aktivnosti i to u dva smjera i time nastavile komunicirati u kriznom razdoblju. Prvi smjer je pregrupiranje svih promotivnih aktivnosti kroz masovno komuniciranje odnosno kroz ekonomsku propagandu a drugi smjer je u potpunosti suprotan. On obuhvaća pregrupiranje promotivnih aktivnosti s masovnih u pojedine alternativne aktivnosti.
Kriza; upravljanje marketingom; komunikacija; integrirana marketinška komunikacija; preliminarno istraživanje marketinške komunikacije
nije evidentirano
engleski
Marketing communications in time of crises
nije evidentirano
Crisis; marketing; communications; integrated marketing communications; preliminary research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-42.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Krizni menadžment
Cingula, Marijan ; Kacian, Nenad ; Palačić, Darko ; Kacian, Davorin ; Taradi, Josip
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti
978-953-55241-2-0
Podaci o skupu
IV. znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2009
predavanje
03.06.2009-03.06.2009
Čakovec, Hrvatska