Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize (CROSBI ID 557912)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris ; Dubković, Ivo Upravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize // Krizni menadžment / Cingula, Marijan ; Kacian, Nenad ; Palačić, Darko et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2009. str. 25-42

Podaci o odgovornosti

Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris ; Dubković, Ivo

hrvatski

Upravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize

Integrirana marketinška komunikacija je koncepcija u kojoj tvrtka pažljivo integrira i koordinira svoje mnogobrojne komunikacijske kanale kako bi kupcima i javnosti isporučila jasnu, dosljednu i primamljivu poruku o organizaciji i svojim proizvodima. No, kako komunicirati u kriznim situacijama? Gospodarska kriza koja je počela u SAD-u prenijela se na ostala svjetska gospodarstva. Tako je i Hrvatsku zahvatilo smanjenje gospodarske aktivnosti, pad kupovne moći stanovništva, nelikvidnost te opće klima nesigurnosti za radna mjesta. Utjecaj krize odrazio se i na marketinšku komunikaciju, te pred vodstva kompanija postavio pitanje kako nastaviti svoju marketinšku komunikaciju s kupcima i javnošću? Da li nastaviti sa dosadašnjim aktivnostima, izvršiti preraspodjelu između elemenata promotivnog miksa: oglašavanja, odnosa s javnošću, osobne prodaje, direktnog marketinga i unapređenja prodaje ili jednostavno smanjiti sredstva za marketinške komunikacije. Budući da smo izvršili preliminarno istraživanje hrvatskih tvrtki zaključili smo da je većina tvrtki smanjila marketinške budžete. Znakovito je da su sve tvrtke izvršile preraspodjelu svojih promotivnih aktivnosti i to u dva smjera i time nastavile komunicirati u kriznom razdoblju. Prvi smjer je pregrupiranje svih promotivnih aktivnosti kroz masovno komuniciranje odnosno kroz ekonomsku propagandu a drugi smjer je u potpunosti suprotan. On obuhvaća pregrupiranje promotivnih aktivnosti s masovnih u pojedine alternativne aktivnosti.

Kriza; upravljanje marketingom; komunikacija; integrirana marketinška komunikacija; preliminarno istraživanje marketinške komunikacije

nije evidentirano

engleski

Marketing communications in time of crises

nije evidentirano

Crisis; marketing; communications; integrated marketing communications; preliminary research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-42.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Krizni menadžment

Cingula, Marijan ; Kacian, Nenad ; Palačić, Darko ; Kacian, Davorin ; Taradi, Josip

Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti

978-953-55241-2-0

Podaci o skupu

IV. znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2009

predavanje

03.06.2009-03.06.2009

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija