Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji (CROSBI ID 557907)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris
hrvatski
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji
Ubrzani tehnološki razvoj i utrka konkurenata u pridobivanju svakog kupca dovodi automobilsku industriju u poziciju određivanja što preciznijeg integriranog marketinga, kako bi se otkrile i zadovoljile potrebe kupaca. Zato kompanije posežu za modernim marketinškim pristupom: podjelom tržišta, izborom cilja i pozicioniranja. Sigurnost putnika važan je čimbenik u marketinškim naporima automobilskih kompanija u pozicioniranju svojih proizvoda krajnjim kupcima. Volvo je među prvima u svojim marketinškim aktivnostima počeo naglašavati segment sigurnosti putnika. Prijašnja pozicioniranja autoindustrije u marketinškim aktivnostima uglavnom su se zasnivala na brzini, udobnosti, potrošnji goriva, itd. Koncept sigurnosti i brige za putnike prihvatile su ubrzo i druge automobilske kompanije, ali je Volvo u svijesti kupaca i dalje zadržao percepciju proizvođača sigurnih automobila. Bitan utjecaj na segment sigurnosti imali su sami potrošači koji su prilikom kupnje zahtijevali više standarde u pogledu sigurnosti. U radu je dan prikaz važnosti današnjeg koncepta ciljnog marketinga u odabiru faktora sigurnosti kao najčešćeg i najvjerodostojnijeg elementa u uspješnosti pozicioniranja većine robnih marki automobila.
Autoindustrija; marketing; segmentacija; sigurnost
nije evidentirano
engleski
The importance of the safety factors in defining of the objective marketing in automobile industry
nije evidentirano
Autoindustry; marketing; segmentation; safety
nije evidentirano
Podaci o prilogu
249-263.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Menadžment integralne sigurnosti
Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti
978-953-55241-0-1
Podaci o skupu
III. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2008
predavanje
04.06.2008-04.06.2008
Čakovec, Hrvatska