Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji (CROSBI ID 557907)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji // Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008. str. 249-263

Podaci o odgovornosti

Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris

hrvatski

Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji

Ubrzani tehnološki razvoj i utrka konkurenata u pridobivanju svakog kupca dovodi automobilsku industriju u poziciju određivanja što preciznijeg integriranog marketinga, kako bi se otkrile i zadovoljile potrebe kupaca. Zato kompanije posežu za modernim marketinškim pristupom: podjelom tržišta, izborom cilja i pozicioniranja. Sigurnost putnika važan je čimbenik u marketinškim naporima automobilskih kompanija u pozicioniranju svojih proizvoda krajnjim kupcima. Volvo je među prvima u svojim marketinškim aktivnostima počeo naglašavati segment sigurnosti putnika. Prijašnja pozicioniranja autoindustrije u marketinškim aktivnostima uglavnom su se zasnivala na brzini, udobnosti, potrošnji goriva, itd. Koncept sigurnosti i brige za putnike prihvatile su ubrzo i druge automobilske kompanije, ali je Volvo u svijesti kupaca i dalje zadržao percepciju proizvođača sigurnih automobila. Bitan utjecaj na segment sigurnosti imali su sami potrošači koji su prilikom kupnje zahtijevali više standarde u pogledu sigurnosti. U radu je dan prikaz važnosti današnjeg koncepta ciljnog marketinga u odabiru faktora sigurnosti kao najčešćeg i najvjerodostojnijeg elementa u uspješnosti pozicioniranja većine robnih marki automobila.

Autoindustrija; marketing; segmentacija; sigurnost

nije evidentirano

engleski

The importance of the safety factors in defining of the objective marketing in automobile industry

nije evidentirano

Autoindustry; marketing; segmentation; safety

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-263.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Menadžment integralne sigurnosti

Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip

Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti

978-953-55241-0-1

Podaci o skupu

III. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2008

predavanje

04.06.2008-04.06.2008

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija