Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Market positioning of the hotel product (CROSBI ID 474524)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc Radišić, Branka Market positioning of the hotel product // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.). Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament, 1999. str. 177-180-x

Podaci o odgovornosti

Berc Radišić, Branka

engleski

Market positioning of the hotel product

Pozicioniranje hotelskog proizvoda na turističkom tržištu prva je zadaća hotelskog marektinga. Od pozicije na tržištu ovisi plasman proizvoda i profitabilnost poslovanja hotelskog objekta. To se potiće marketinškim pristupom u izboru segmenata na tržištu i formiranjahotelskog proizvoda sukladno njegovim potrebama i mogućnostima

hotel product; offer; demand; market segmenting; target market

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

177-180-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT

Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran

Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament

Podaci o skupu

2nd international scientific conference economics and ecology in function of tourism development

pozvano predavanje

19.11.1999-19.11.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija