Market positioning of the hotel product (CROSBI ID 474524)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berc Radišić, Branka
engleski
Market positioning of the hotel product
Pozicioniranje hotelskog proizvoda na turističkom tritu prva je zadaća hotelskog marektinga. Od pozicije na tritu ovisi plasman proizvoda i profitabilnost poslovanja hotelskog objekta. To se potiće marketinkim pristupom u izboru segmenata na tritu i formiranjahotelskog proizvoda sukladno njegovim potrebama i mogućnostima
hotel product; offer; demand; market segmenting; target market
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
177-180-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT
Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran
Opatija: Faculty for Tourism and Hospitality Managament
Podaci o skupu
2nd international scientific conference economics and ecology in function of tourism development
pozvano predavanje
19.11.1999-19.11.1999
Opatija, Hrvatska