Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja (CROSBI ID 557705)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin-Orbanić, Sabina Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.). Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 39-54

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

Učitelj glazbe u suvremenoj školi: nositelj promjena i slobode poučavanja

Škola je specifična ustanova organiziranog ostvarivanja odgoja i obrazovanja. Osnovna joj je zadaća poticati cjelokupni razvoj djece te ih pripremiti za život. Kako bi se to ostvarilo, škola se mijenja, a time i sam nastavni proces. Otvoreni i fleksibilni nastavni proces otvara nove prostore i pruža različite mogućnosti za otkrivanje, manifestiranje i afirmiranje učenikovih dispozicija i talenata. Pritom je neophodan učitelj. Učitelj nastavu prilagođava potrebama svojih učenika i uvjetima u školi. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike prema kvaliteti i znanju potrebnom za život i djelovanje u XXI. stoljeću. U otvorenom konceptu nastave on postaje slobodan: slobodan u izboru aktivnosti i područja, nastavnog sadržaja, odabiranju pjesama koje će s učenicima obraditi i primjera za slušanje. Cilj istraživanja bio je ispitati na koji način učenici doživljavaju učitelja glazbene kulture. Provedenim istraživanjem utvrdili smo da se percepcija učitelja od strane učenika petih i osmih razreda djelomično razlikuje, kao i percepcija učitelja u odnosu na učenike iz različitih škola.

škola ; učitelj ; nastava glazbene kulture ; otvorena koncepcija nastave

nije evidentirano

engleski

A teacher of music in contemporary school: a holder of change and freedom of teaching

nije evidentirano

school ; teacher ; music class ; open concept of teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-54.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Vidulin-Orbanić, Sabina

Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-25-2

Podaci o skupu

Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju

predavanje

25.09.2009-26.09.2009

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice