Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti (CROSBI ID 557704)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vidulin-Orbanić, Sabina Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola Nikša ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 733-743

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

Organizirano provođenje slobodnog vremena kroz izvannastavne glazbene aktivnosti

Slobodno vrijeme je moderan društveni fenomen u životu suvremenog čovjeka. Postao je dijelom gotovo svih područja društveno-socijalnoga života, pa tako i školskoga. U okviru osnovnoga obrazovanja, učenici odabiru kako provoditi slobodno vrijeme, te su motivirani za aktivan rad i kvalitetnu realizaciju planiranog programa. U izvannastavne aktivnosti uključuju se dobrovoljno, prema vlastitom opredjeljenju i želji, s tendencijom ostvarivanja osobnog (stvaralačkog) potencijala. Organiziran rad i provođenje izvannastavnih aktivnosti u slobodno vrijeme učenika, osiguravaju djelotvorne i povoljne mogućnosti za ostvarenje kvalitete svakodnevnog življenja. Cilj rada je istražiti pedagošku važnost i povezanost slobodnog vremena s izvannastavnim (glazbenim) aktivnostima. U tom smislu, istražili smo koliko učenika polazi izvannastavne aktivnosti u sklopu škole, koje su to aktivnosti i područja, te posebice koliko učenika učestvuje u radu glazbenih izvannastavnih aktivnosti. Uzorak istraživanja provodio se na 275 učenika viših razreda dviju Istarskih osnovnih škola. Dobiveni rezultati ukazuju da se postotak učenika koji se bave određenom izvannastavnom aktivnošću, od povremene razine do svakodnevnog bavljenja, kreće od 86, 92% u školi Vladimira Nazora u Rovinju, do 94, 48% u školi Tar- Vabriga u Taru. Isto tako, rezultati ukazuju i na to da se visoki udio postotka, 48, 28% učenika iz škole Tar-Vabriga i 40, 77% učenika iz škole Vladimira Nazora, uključio u glazbene izvannastavne aktivnosti.

slobodno vrijeme ; glazbene izvannastavne aktivnosti ; samostalnost ; škola ; stvaralaštvo ; kultura i kvaliteta življenja

nije evidentirano

engleski

Organized Leisure time through extra-curricular musical activities

nije evidentirano

leisure ; music extracurricular activities ; independence ; school ; creativity ; culture and quality of life

nije evidentirano

Podaci o prilogu

733-743.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola Nikša ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99267-2-6

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija, Glazbena umjetnost