Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika (CROSBI ID 557703)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin-Orbanić, Sabina Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 343-365

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

Podučavatelji u suvremenoj ulozi inicijatora i suradnika

U ovome se radu sagledava učiteljeva neprikosnovena uloga u životu zajednice kroz odgajanje i poučavanje te njegov doprinos napretku društva. Aktivno poučavanje i suradništvo, ne samo u nastavnom procesu već i u samom procesu odrastanja učenika, čine od učitelja suvremenog moderatora obrazovanja. Njegova svestranost i informiranost, inteligencija i kreativnost te kritičnost, pravednost i profesionalizam vode učenike ka kvalitetnom znanju, znanju potrebnom za život u 21. stoljeću. U drugom dijelom rada, obuhvatili smo iskaze trideset voditelja iz različitih dijelova Republike Hrvatske- učitelja glazbene kulture, koji su odgovaranjem na postavljena pitanja anketnoga lista spoznali kojem nastavnom stilu (ne)pripadaju i ispunjavaju li zahtjeve suvremenog učiteljstva. Iskazi su obuhvaćali područja planiranja, programiranja i pripremanja za nastavu, izvedbu nastave, odgojni stil i stvaranje nastavne klime te vrednovanje nastave i stručni razvoj. Rezultati pokazuju da se 77% ispitanika kvalitetno priprema i koristi suvremene principe, metode, oblike i spoznaje pri izvođenju nastave, u pozitivnom okruženju i ugodnom ozračju, te da teže permanentnom stručnom razvitku.

učitelj; profesija; kompetentnost; komunikacija; škola; introspekcija; promjena; razvoj; iskazi; anketiranje

nije evidentirano

engleski

Tutors in cintemporary role of initiatirs and collaborators

nije evidentirano

teacher; profession; capability; school; introspection; change; development; statements; polling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

343-365.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deontologija učitelja

Kadum, Vladimir

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Podaci o skupu

Osmi dani Mate Demarina (međunarodni znanstveni i stručni skup)

predavanje

20.04.2007-21.04.2007

Medulin, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija