Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje (CROSBI ID 356585)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vidulin-Orbanić, Sabina Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje / Rojko, Pavel (mentor); Zagreb, Muzička akademija / Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2000

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

Rojko, Pavel

hrvatski

Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje

Potrebna je revalorizacija škole. Moderan način obrazovanja podrazumijeva aktivnost učenika, učitelje koji animiraju razred, pomažu i usmjeravaju njihov rad, korisnu nastavnu građu i suvremenu tehniku. U sklopu magistarske radnje prikazuje se nova koncepcija rada u nastavi glazbe - otvoreni model glazbene kulture. Odabrana su područja slušanja glazbe, kao dominantna varijabla i glazbenog opismenjivanja pomoću glazbala, kao druga varijabla. Rezultati su pokazali da nakon jednogodišnjeg rada po tom modelu učenici znaju svirati po notama jednostavnije skladbe.

glazbena nastava; glazbena kultura u IV. razredu; otvoreni model glazbene nastave; sviranje; glazbeno opismenjivanje; slušanje glazbe

nije evidentirano

engleski

Open model of teaching musical culture: music and musical literacy

nije evidentirano

music lessons; musical culture in the fourth class; open model of music teaching; playing; music literacy; listening to music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

125

15.11.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija; Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija