Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439810

Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje


Vidulin-Orbanić, Sabina
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje 2000., magistarski rad, Muzička akademija i Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje
(Open model of teaching musical culture: music and musical literacy)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Muzička akademija i Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.11

Godina
2000

Stranica
125

Mentor
Rojko, Pavel

Ključne riječi
Glazbena nastava; glazbena kultura u IV. razredu; otvoreni model glazbene nastave; sviranje; glazbeno opismenjivanje; slušanje glazbe
(Music lessons; musical culture in the fourth class; open model of music teaching; playing; music literacy; listening to music)

Sažetak
Potrebna je revalorizacija škole. Moderan način obrazovanja podrazumijeva aktivnost učenika, učitelje koji animiraju razred, pomažu i usmjeravaju njihov rad, korisnu nastavnu građu i suvremenu tehniku. U sklopu magistarske radnje prikazuje se nova koncepcija rada u nastavi glazbe - otvoreni model glazbene kulture. Odabrana su područja slušanja glazbe, kao dominantna varijabla i glazbenog opismenjivanja pomoću glazbala, kao druga varijabla. Rezultati su pokazali da nakon jednogodišnjeg rada po tom modelu učenici znaju svirati po notama jednostavnije skladbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Muzička akademija, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Autor s matičnim brojem:
Sabina Vidulin, (294284)