Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje (CROSBI ID 356585)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Vidulin-Orbanić, Sabina
Rojko, Pavel
hrvatski
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje
Potrebna je revalorizacija škole. Moderan način obrazovanja podrazumijeva aktivnost učenika, učitelje koji animiraju razred, pomažu i usmjeravaju njihov rad, korisnu nastavnu građu i suvremenu tehniku. U sklopu magistarske radnje prikazuje se nova koncepcija rada u nastavi glazbe - otvoreni model glazbene kulture. Odabrana su područja slušanja glazbe, kao dominantna varijabla i glazbenog opismenjivanja pomoću glazbala, kao druga varijabla. Rezultati su pokazali da nakon jednogodišnjeg rada po tom modelu učenici znaju svirati po notama jednostavnije skladbe.
glazbena nastava; glazbena kultura u IV. razredu; otvoreni model glazbene nastave; sviranje; glazbeno opismenjivanje; slušanje glazbe
nije evidentirano
engleski
Open model of teaching musical culture: music and musical literacy
nije evidentirano
music lessons; musical culture in the fourth class; open model of music teaching; playing; music literacy; listening to music
nije evidentirano
Podaci o izdanju
125
15.11.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija; Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb