Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja (CROSBI ID 157796)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Vidulin-Orbanić, Sabina "Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja // Metodički obzori/Methodological horizons, 2 (2007), 1; 57-71

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

"Društvo koje uči" : povijesno-društveni aspekti obrazovanja

Obrazovanje razmatramo kao povijesnu i društvenu kategoriju, kao proces obrazovnoga djelovanja i instituciju. U izravnoj je vezi s potrebama proizvodnje materijalnih dobara, sa stupnjem razvoja znanosti i tehnike, s ideologijom koja u njega ugrađuje razne ciljeve i s političkim uređenjem nekog društva. Tri su se smjera obrazovanja nadograđivala kroz povijest: razvoj sposobnosti pojedinaca, osposobljavanje za funkcije života te čuvanje, prijenos i korištenje duhovnih, kulturnih, znanstvenih i empirijskih znanja i iskustava čovjeka. Obrazovanje u kojemu je aktivnost učenika još uvijek sporedan čimbenik ne postiže očekivane rezultate, a nedovoljna pripremljenost učenika za daljnji nastavak školovanja i nesnalaženje prilikom suočavanja sa životnim situacijama postaje ključni problem današnjice. Hoće li nas ponuđeni Hrvatski nacionalni obrazovni standard uvesti u novu obrazovnu dimenziju?

obrazovanje; povijesni aspekti; pedagoške paradigme; aktivnost; individualnost; sklonost; rasterećenje

nije evidentirano

engleski

"The society which studies" : socio-historical aspects od education

nije evidentirano

education; historical aspects; pedagogical patterns; activity; individuality; predisposition; reduction;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2007.

57-71

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija