Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji (CROSBI ID 356499)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Stanojević, Marina
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji
Dinamičko digitalno informiranje je sustav međusobno spojenih monitora/ LCD ekrana koji prikazuju znakove, slike i video materijala u dinamičkom digitalnom obliku u cilju pružanja informacija krajnjem korisniku. Sustavi za DDI koriste se u bankama, trgovačkim centrima, aerodromima, hotelima, dućanima robe široke potrošnje, poslovnim sjedištima raznih poduzeća i drugim mjestima kako bi se ujedno komuniciralo s zaposlenicima i krajnjim korisnikom. Sustavi za DDI pružaju otvorenu platformu i priliku za vršenje utjecaja pri donošenju odluke o kupnji. Činjenica je da dnevno primimo i preko 500 oglasnih poruka u raznim oblicima, putem radija, televizije, Interneta, novina, magazina ili bilborda. Zato i ne čudi interes poslovnih subjekata za tehnologiju koja unaprjeđuje poslove vezane uz upravljanje markama, jačanje lojalnosti kupaca te edukativne, promotivne i marketinške aktivnosti kojima se pokušava doći do ciljnog tržišta na što učinkovitiji način. Svrha magistarskog specijalističkog rada je analizirati i utvrditi ulogu sustava za dinamičko digitalno informiranje, te provjeriti utjecaj sustava za DDI u blizini kupnje na odluke pri kupnji.
dinamičko digitalno informiranje; odluke o kupnji
nije evidentirano
engleski
Impact of dynamic digital informing on buying decisions
nije evidentirano
dynamic digital informing; buying decisions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
29.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka