Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 356497)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Ivan
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
Svrha istraživanja doktorske disertacije vezuje se uz analizu dostignute spoznajne osnove o upravljanju strateškim marketinškim aktivnostima u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj. Ciljevi istraživanja odnose se na utvrđivanje odrednica i vrednovanja njihovog doprinosa razvoju konkurentnosti poslovnih subjekata na tržištu pića. Marketinška perspektiva poslovnih subjekata često se opisuje marketinškom orijentacijom i tržišnom osjetljivošću što podrazumijeva korištenje aktivnosti koje uključuju osluškivanje, odnosno prikupljanje podataka o tržišnim potrebama putem marketinških istraživanja. Tako dolazi do razvoja marketinškog znanja koje postaje važan preduvjet za buduće marketinške napore. Konkurentnost poslovnih subjekata povezana je sa sposobnošću održavanja poslovne uspješnosti u nadolazećem razdoblju što znači da je ona ovisna o sadašnjim marketinškim naporima.
marketing; konkurentnost; tržište pića; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing impact on business competitiveness on beverage market in the Republic of Croatia
nije evidentirano
marketing; competitiveness; beverage market; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
305
23.12.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka