Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima (CROSBI ID 356452)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Božić, Ljiljana Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Božić, Ljiljana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima

U doktorskoj se disertaciji proučava tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima primjenom kvalitativne metodologije s ciljem dobivanja uvida koji bi mogao objasniti razloge zbog kojih tržišna orijentacija utječe na inovacijske aktivnosti poduzeća. U svrhu prikupljanja podataka provedeni su dubinski intervju u sedam inovativnih poduzeća u Republici Hrvatskoj. Slijedom definiranih istraživačkih pitanja i konceptualnog okvira, istraživanjem su obuhvaćeni priroda tržišne orijentacije u inovativnim poduzećima i njene specifičnosti ovisno o svojstvima tržišta i inovacije te s posebnim osvrtom na specifičnosti svake od triju bihevioralnih sastavnica (orijentacije na potrošača, orijentacije na konkurenciju i interfunkcionalne koordinacije). Nadalje, analizirana je uloga potrošača, konkurencije i sinergija zaposlenika u razvoju inovacije proizvoda. Analizira se i primjena tržišne orijentacije u timu za razvoj inovacije, odnosno ponašanje članova tima koje se tiče prihvaćanja ili otpora načelima tržišne orijentacije, te problemi u njenoj primjeni s kojima se poduzeća suočavaju kada razvijaju inovacije proizvoda. Analiza slučajeva i analiza među slučajevima, kao i analiza materijala kojima se poduzeća predstavljaju prema tržištima i javnostima s obzirom na tržišnu orijentaciju, rezultirale su teorijskim modelom tržišne orijentacije u inovativnim poduzećima.

tržišna orijentacija; inovacije proizvoda; kvalitativna metodologija

nije evidentirano

engleski

Market orientation in innovative firms

nije evidentirano

market orientation; product innovation; qualitative methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

191

11.12.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija