Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 438350

Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga


Dunković, Dario; Dunković, Božica
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet, 2010. str. 331-342


CROSBI ID: 438350 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga
(The impact of information technology on relationships within marketing channel)

Autori
Dunković, Dario ; Dunković, Božica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna

Izdavač
Ekonomski fakultet

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
331-342

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja
(marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation)

Sažetak
U radu se identificira utjecaj informacijske tehnologije (engl. "IT") na oblikovanje odnosa između dobavljača i maloprodavača u kanalu marketinga. IT kao izvor specifičnih resursa, potaknula je promjene u načinima izvršavanja mnogih marketing funkcija i aktivnosti (distributivnih usluga) koje su vezane uz distribuciju robe i funkcioniranje kanala. Pretpostavka je da uvođenje računalne tehnologije u kanal općenito pospješuje međuorganizacijsku suradnju, razvija maloprodaju i mijenja odnose ekonomske moći, a uz sve to izvjesno je da takvo okruženje maloprodavačima pruža sve veću šansu da postaju vodeći igrači u djelatnosti. Značajke suradnje temelje se na uzajamnosti i potencijalnim koristima koje se razmjenjuju, tako da je u radu potrebno pronaći koristi koje partneri imaju od uvođenja računalne tehnologije u kanal marketinga. Rezultat općenito pokazuje prednosti i ulogu ove ključne tehnologije u razvoju distribucije i suradnje. Nadalje, skupno će se analizirati i praktički marketing alati kao što su "identifikacija radio- frekvencijom" (engl. "RFID"), "učinkoviti asortiman" (engl. "EA") i drugi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Avatar Url Božica Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario; Dunković, Božica
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet, 2010. str. 331-342
Dunković, D. & Dunković, B. (2010) Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga. U: Leko Šimić, M. (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, Ekonomski fakultet, str. 331-342.
@inbook{inbook, author = {Dunkovi\'{c}, Dario and Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {331-342}, keywords = {kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga}, keyword = {kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja}, publisher = {Ekonomski fakultet}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Dunkovi\'{c}, Dario and Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {331-342}, keywords = {marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {The impact of information technology on relationships within marketing channel}, keyword = {marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation}, publisher = {Ekonomski fakultet}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font