PR blog (CROSBI ID 6821)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran
Ćorić, Nino
hrvatski
PR blog
Knjiga je podijeljena u tri dijela. U prvom dijelu pod naslovom „Odnosi s javnošću“ dr. Tomić objavio je 21 blog. Analizirajući sadržaj tekstova (blogova) evidentno je kako su Tomićevi blogovi aktualni, zanimljivi ali prije svega edukativni. To potvrđuje i autor koje je u uvodu naglasio kako je njegov cilj „educirati“. Da bi stekli bolji uvid u poglavlje „Odnosi s javnošću“ evo nekoliko blogova koji se nalaze u knjizi: Nova pravila odnosa s medijima , PR nikada nije prodao loš proizvod ili možda jeste?, Politički odnosi s javnošću (Politički PR), Celebrity PR, Dress Code, Osobni odnosi s javnošću, Lobiranje, Upravljanje kriznim komuniciranjem, Sportski odnosi s javnošću i dr. U drugom dijelu knjige dr. Tomić analizira suvremene trendove na području Političke komunikacije i političkih odnosa s javnošću. I u ovom dijelu knjige se ističe aktualnost povezana s edukacijskim konceptom knjige tj. blogova. Najvažniji tekstovi drugog dijela svakako su: ABCeda uspješne kampanje, Predsjednička izborna kampanja, Politički imidž, Političari prodaju samo jedan proizvod - sebe, Ustani da ja sjednem, Pakiranje politike, Politički /PR/ konzultanti u izbornoj kampanji, Izborna obećanja, Vrijeme je da se iznese smeće i očiste štale i dr. Treći dio knjige nosi naslov “Život”. Svako je vrijedno pročitati blog “Nitko neće doći”.
PR; odnosi s javnošću; PR blog; Zoran Tomić
nije evidentirano
engleski
PR blog
nije evidentirano
PR; public relations; PR blog; Zoran Tomic
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb : Mostar: Synopsis
2009.
0-553-57777-8
95
objavljeno