Tadijanovićeva poezija kao lingvometodički predložak u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 557280)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krumes Šimunović, Irena
hrvatski
Tadijanovićeva poezija kao lingvometodički predložak u nastavi hrvatskoga jezika
U radu se razmatraju mogućnosti uporabe Tadijanovićevih pjesama kao istraživačkih, vježbenih i provjeravačkih tekstova u obradi svih jezičnih razina. Tadijanovićeve pjesme su zasićene pridjevima, atributima, predikatnim prošircima i bezglagolskim rečenicama. Njegove pjesme se mogu koristiti u vježbi sintakse glagolskih vremena, predikatnog proširka, položaja zanaglasnica, inverzije atributa, otklona od uobičajene interpunkcije. Pjesme mogu biti predlošci za motivaciju učenika pri učenju pridjeva i nezavisno složenih rečenica. U radu se predlaže i koja vrsta lingvometodičkog predloška može koristiti u obradi pojedinih nastavnih jedinica iz hrvatskoga jezika.
Lingvometodički predložak ; Tadijanović ; nastava hrvatskoga jezika ; nastava gramatike
nije evidentirano
engleski
Tadijanović's poetry as a model in the croatian language teaching
nije evidentirano
linguomethodical model ; Tadijanovic ; croatian language teaching ; study of grammar
nije evidentirano
Podaci o prilogu
112-138.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Blažeka, Đuro
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-07-6
Podaci o skupu
5. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Zavičajnost u nastavi hrvatskoga jezika. Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
predavanje
25.11.2005-25.11.2005
Čakovec, Hrvatska