Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima (CROSBI ID 87240)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pejić Bach, Mirjana ; Dumičić, Ksenija ; Gogala, Zdenka Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 7-8; 771-780-x

Podaci o odgovornosti

Pejić Bach, Mirjana ; Dumičić, Ksenija ; Gogala, Zdenka

hrvatski

Korištenje metoda prognoziranja prodaje u velikim poduzećima

Rad prikazuje rezultate istraživanja čiji je cilj bio utvrditi kako najveća hrvatska poduzeća pripremaju prognoze prodaje, koje metode koriste i kolika je točnost korištenih metoda. Posebno se analiziraju odnos prognoziranja prodaje i informatičke tehnologije te čimbenici koji utječu na korištenje kvantitativnih statističkih metoda prognoziranja prodaje. Istraživanje je pokazalo da hrvatska poduzeća najčešće koriste subjektivne metode prognoziranja prodaje te da je korištenje informatičke tehnologije u prognoziranju prodaje uobičajena praksa posebice kod primjene kvantitativnih metoda. Korištenje kvantitativnih metoda se povećava s povećanjem ukupnog broja korištenih prognostičkih metoda. Postoji povezanost između stupnja pretvorbe poduzeća i korištenja kvantitativnih metoda, koje najčešće koriste poduzeća čija je pretvorba u potpunosti završena, kao i javna poduzeća, a rjeđe poduzeća u kojima proces pretvorbe još uvijek traje.

prognoziranje prodaje; statistički prognostički modeli; informatička tehnologija

nije evidentirano

engleski

Methods Utilization of Sale Forecasting in Croatian Large Firms

nije evidentirano

forecasting sales; forecasting sales models; information technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (7-8)

1999.

771-780-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti