Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 436464

Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom


Skoko, Božo
Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom, Zagreb: Matica hrvatska, 2009 (monografija)


Naslov
Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom
(The country as a brand)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Matica hrvatska

Grad
Zagreb

Godina
2009

Stranica
250

ISBN
978-953-150-865-0

Ključne riječi
država; identitet; imidž; brend; odnosi s javnošću; javna diplomacija
(country; identity; image; brand; public relations; public diplomacy)

Sažetak
Knjiga se bavi imidžom države i njegovom ulogom u suvremenim međunarodnim političkim i gospodarskim odnosima te mogućnostima upravljanja njime. Autor definira i analizira pojmove nacionalnog identiteta i imidža te donosi bogat pregled dosadašnjih istraživanja na temu utjecaja imidža države na njezin politički i gospodarski položaj na svjetskoj sceni. Istražujući sve veću važnost imidža država u ostvarenju političkih, gospodarskih i drugih državnih interesa, analizira - kroz dostupne teorije i postojeća istraživanja - utjecaj imidža na postizanje vanjskopolitičkih ciljeva, jačanje izvoznih perspektiva te privlačenje stranih turista i ulagača, kao iznimno važna područja za napredak države. U tom kontekstu bavi se i fenomenom globalizacije kao poticateljem jačanja važnosti nacionalnog imidža, konceptom meke moći država, konceptom zemlje podrijetla, načinima i sredstvima komuniciranja država, odnosno kreiranjem države kao brenda, navodeći i veliki broj primjera iz svjetske prakse. Analizirajući ulogu odnosa s javnošću, marketinga i javne diplomacije u upravljanju nacionalnim identitetom i imidžom, autor u zasebnom poglavlju donosi jasne smjernice za stvaranje brenda suvremenih država. Kao što ističe recenzent dr. Dejan Verčič, ova knjiga je jedan od prvih preglednih radova posvećen toj važnoj problematici, ne samo u Hrvatskoj, nego i u svijetu. Upravljanje nacionalnim identitetom i imidžom – kao što ističe britanski teoretičar Simon Anholt – postaje primarnom vještinom vlada 21. stoljeća. Skoko nam u ovom djelu otkriva uzroke tog fenomena i daje jasne smjernice za snalaženje u novim okolnostima – zaključio je recenzent dr. Zoran Tomić.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Nebojša Blanuša, )

Ustanove
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Skoko, Božo
Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom, Zagreb: Matica hrvatska, 2009 (monografija)
Skoko, B. (2009) Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom. Zagreb, Matica hrvatska.
@book{book, author = {Skoko, B.}, year = {2009}, pages = {250}, keywords = {country, identity, image, brand, public relations, public diplomacy}, isbn = {978-953-150-865-0}, title = {The country as a brand}, keyword = {country, identity, image, brand, public relations, public diplomacy}, publisher = {Matica hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }