Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja (CROSBI ID 156989)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea
hrvatski
Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja
Iako danas postoji nekoliko modela ili smjerova u općoj didaktici te više različitih koncepcija u vjeronaučnoj didaktici, oni se ipak slažu u tome da je planiranje i programiranje svake, pa tako i vjeronaučne nastave jedan od središnjih didaktičkih postulata. Ključni elementi planiranja i programiranja koji se u različitim oblicima i na različite načine susreću gotovo u svim didaktičkim modelima jesu: analiza polazne situacije i odgojno-obrazovnih potreba učenika, određenje ciljeva, izbor sadržaja, izbor nastavnih metoda i sredstava te vrednovanje ili evaluacija.
Vjeronaučna didaktika; nastavni program; vjeronaučni ciljevi; vjeronaučni sadržaji; nastavne metode; nastavna sredstva; vrednovanje u vjeronauku
nije evidentirano
engleski
Didactics of Religious Education. Elements of Planning
nije evidentirano
Didactics of religious education; school curriculum; goals of religious education; contents of religous education; methods; didactic media; evaluation in religious education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (4)
1995.
276-285
objavljeno
0351-9007