Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja (CROSBI ID 156989)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Filipović, Ana Thea Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 4; 276-285

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea

hrvatski

Didaktika školskog vjeronauka. Elementi planiranja

Iako danas postoji nekoliko modela ili smjerova u općoj didaktici te više različitih koncepcija u vjeronaučnoj didaktici, oni se ipak slažu u tome da je planiranje i programiranje svake, pa tako i vjeronaučne nastave jedan od središnjih didaktičkih postulata. Ključni elementi planiranja i programiranja koji se u različitim oblicima i na različite načine susreću gotovo u svim didaktičkim modelima jesu: analiza polazne situacije i odgojno-obrazovnih potreba učenika, određenje ciljeva, izbor sadržaja, izbor nastavnih metoda i sredstava te vrednovanje ili evaluacija.

Vjeronaučna didaktika; nastavni program; vjeronaučni ciljevi; vjeronaučni sadržaji; nastavne metode; nastavna sredstva; vrednovanje u vjeronauku

nije evidentirano

engleski

Didactics of Religious Education. Elements of Planning

nije evidentirano

Didactics of religious education; school curriculum; goals of religious education; contents of religous education; methods; didactic media; evaluation in religious education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (4)

1995.

276-285

objavljeno

0351-9007

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija