Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (drugi dio) (CROSBI ID 156984)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea
hrvatski
Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (drugi dio)
U pokoncilskoj vjeronaučnoj nastavi vlastiti sadržaji kršćanske vjere sve se više obogaćuju antropološkim temama koje odgovaraju na situacije i interese učenika te prate ritam njihova rasta i razvoja. Okvirni vjeronaučni programi u Njemačkoj strukturiraju antropološki zaokret u religijskopedagoškoj praksi unutar načela i didaktike korelacije. Na tragu konvergencije pedagoških i teoloških razloga utemeljenja vjeronauka kao školskog predmeta, didaktika korelacije želi zajamčiti istodobnu vjernost vjeronauka sadržaju i vjernost učeniku te potaknuti ne samo izmjenično nizanje i izvanjsko povezivanje antropoloških i teoloških ciljeva i sadržaja, nego njihovo duboko prožimanje.
Vjeronauk u školi; korelacija; nastavni program; odnos vjere i života; odnos vjere i religije; vjeronaučna didaktika
nije evidentirano
engleski
The Principle of Correlation in Religious Education in Schools. Analysis of its implementation in Germany from "Zielfelderplan" 1973 to "Grundlagenplan" 1984 (Part II)
nije evidentirano
Religious education in schools; correlation; school curricula; relation between faith and life; relation between faith and religion; didactics of religious education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (3)
1995.
202-210
objavljeno
0351-9007