Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (prvi dio) (CROSBI ID 156983)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Filipović, Ana Thea Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (prvi dio) // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 17 (1995), 2; 108-119

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea

hrvatski

Načelo korelacije u školskom vjeronauku. Analiza njegove službene provedbe u Njemačkoj od "Zielfelderplana" 1973. do Temeljnog plana 1984. (prvi dio)

U pokoncilskoj vjeronaučnoj nastavi vlastiti sadržaji kršćanske vjere sve se više obogaćuju antropološkim temama koje odgovaraju na situacije i interese učenika te prate ritam njihova rasta i razvoja. Okvirni vjeronaučni programi u Njemačkoj strukturiraju antropološki zaokret u religijskopedagoškoj praksi unutar načela i didaktike korelacije. Na tragu konvergencije pedagoških i teoloških razloga utemeljenja vjeronauka kao školskog predmeta, didaktika korelacije želi zajamčiti istodobnu vjernost vjeronauka sadržaju i vjernost učeniku te potaknuti ne samo izmjenično nizanje i izvanjsko povezivanje antropoloških i teoloških ciljeva i sadržaja, nego njihovo duboko prožimanje.

Vjeronauk u školi; korelacija; nastavni program; odnos vjere i života; odnos vjere i religije; vjeronaučna didaktika

nije evidentirano

engleski

The Principle of Correlation in Religious Education in Schools. Analysis of its implementation in Germany from "Zielfelderplan" 1973 to "Grundlagenplan" 1984 (Part I)

nije evidentirano

Religious education in schools; correlation; school curricula; relation between faith and life; relation between faith and religion; didactics of religious education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (2)

1995.

108-119

objavljeno

0351-9007

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija