Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea (CROSBI ID 556982)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Riman, Kristina Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea // Perpektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 378-383

Podaci o odgovornosti

Riman, Kristina

hrvatski

Cjeloživotno obrazovanje u Esejima Michela de Montaignea

Michel de Montaigne poznat je kao utemeljitelj forme eseja. U svojoj zbirci eseja, Montaigne promišlja o odgoju i obrazovanju. Priča o njegovoj odgojno-obrazovnoj okolini počinje još prije njegovog rođenja, iskustvima njegovog oca koje je stjecao inovativne ideje o obrazovanju tijekom vojne službe u Italiji. Radikalni pristup odgoju i obrazovanju koju je otac namijenio malom Montaignu zahtijevao je iznimnu prilagodbu ostalih članova kućanstva, uključujući i poslugu koja je morala naučiti latinski kako bi s djetetom i u njegovoj blizini komunicirali samo na tom jeziku. Tako je Montaigne zabilježio ideju o potrebi cjeloživotnog učenja koja je prisutna već stoljećima. Nekada je to bila privilegija malobrojnih, a danas je nužnost svih.

odgoj; obrazovanje; Eseji; Michel de Montaigne

nije evidentirano

engleski

Lifelonge education in Michel de Montaigne's Essays

nije evidentirano

upbring; education; Essays; Michel de Montaigne

nije evidentirano

Podaci o prilogu

378-383.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Perpektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Bacalja, Robert

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953-7237-40-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija, Filologija