Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti (CROSBI ID 556980)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Riman, Kristina
hrvatski
Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti
Hrvatski jezik kao nastavni predmet predstavlja najvažniji temelj sveukupnog obrazovanja, a njegova se važnost odražava u najvećoj godišnjoj satnici predviđenoj za taj nastavni predmet u nastavnom planu. Nastavni program naglašava princip korelativnosti kroz unutarpredmetno i međupredmetno povezivanje, kako bi se učenicima olakšalo prirodno usvajanje sadržaja kroz funkcionalno povezane cjeline. U radu su navedeni ciljevi, zadaće i nastavna područja razredne nastave hrvatskog jezika i opisani neki mogući primjeri unutarpredmetnog i međupredmetnog povezivanja sadržaja.
hrvatski jezik; književnost; unutarpredmetno povezivanje; međupredmetno povezivanje
nije evidentirano
engleski
Contemporary approach to correlating subjects in croatian language and literature classes
nije evidentirano
Croatian language; literature; intra-subject relations; inter-subject relations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-74.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja
Kaich, Katalin
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar
Podaci o skupu
A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja
predavanje
18.09.2008-20.09.2008
Subotica, Srbija