Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti (CROSBI ID 556980)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Riman, Kristina Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti // A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja / Kaich, Katalin (ur.). Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2008. str. 74-74

Podaci o odgovornosti

Riman, Kristina

hrvatski

Suvremeni pristup korelativnosti u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika i književnosti

Hrvatski jezik kao nastavni predmet predstavlja najvažniji temelj sveukupnog obrazovanja, a njegova se važnost odražava u najvećoj godišnjoj satnici predviđenoj za taj nastavni predmet u nastavnom planu. Nastavni program naglašava princip korelativnosti kroz unutarpredmetno i međupredmetno povezivanje, kako bi se učenicima olakšalo prirodno usvajanje sadržaja kroz funkcionalno povezane cjeline. U radu su navedeni ciljevi, zadaće i nastavna područja razredne nastave hrvatskog jezika i opisani neki mogući primjeri unutarpredmetnog i međupredmetnog povezivanja sadržaja.

hrvatski jezik; književnost; unutarpredmetno povezivanje; međupredmetno povezivanje

nije evidentirano

engleski

Contemporary approach to correlating subjects in croatian language and literature classes

nije evidentirano

Croatian language; literature; intra-subject relations; inter-subject relations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-74.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja

Kaich, Katalin

Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar

Podaci o skupu

A tanitokepzes jovokepe/Budućnost obrazovanja učitelja

predavanje

18.09.2008-20.09.2008

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Povezane osobe




Filologija