Nužnost terenske nastave iz prirodoslovlja na učiteljskom studiju (CROSBI ID 556884)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Užarević, Zvonimir ; Medica, Igor
hrvatski
Nužnost terenske nastave iz prirodoslovlja na učiteljskom studiju
Poznato je da se nastava iz predmeta Priroda i društvo u osnovnoj školi ne može odvijati isključivo unutar zatvorenih prostora učionice. Mnogi učitelji u praksi izbegavaju izvanučioničku nastavu upravo zbog slabog poznavanja pojava u prirodi, organizama i njihove međuovisnosti. Zato se na Učiteljskom fakultetu u Osijeku poklanja velika pozornost upravo terenskom radu studenata u prirodi. Terenska nastava je predmet povezan s Prirodoslovljem 1 i 2 s kojima čini cjelinu. Usvajanjem prirodoslovnih sadržaja u izvornoj situaciji u prirodi osiguravaju se kvalitativne perceptivne, misaone i praktične djelatnosti potrebne za budući samostalni rad učitelja...
terenska nastava ; prirodoslovlje ; učiteljski studij
Zbornik i sažetak su tiskani na hrvatskom i engleskom jeziku.
engleski
The necessity of field work in nature and scinece at the primary school teacher education
nije evidentirano
field work ; science and nature ; primary school teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
16-16.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009, Zadar
Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-26-7
Podaci o skupu
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ; Prvi simpozij: Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
predavanje
12.11.2009-13.11.2009
Zadar, Hrvatska