Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako metodički obraditi jednu vjeronaučnu temu (CROSBI ID 156887)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Filipović, Ana Thea Kako metodički obraditi jednu vjeronaučnu temu // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 18 (1996), 3; 220-223

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea

hrvatski

Kako metodički obraditi jednu vjeronaučnu temu

Ponovnim ulaskom vjeronauka u škole osjeća se potreba za usustavljenjem vjeronaučne metodike, osobito za srednje škole. Članak donosi primjer didaktičko-metodičke artikulacije nastavnog sata vjeronauka u srednjoj školi.

Vjeronaučna metodika; kurikul; artikulacija sata; nastavna jedinica

nije evidentirano

engleski

How a topic in religious education should be prcessed methodically

After the re-introduction of religious education in schools in 1990/1991, there was a need to develop religious education methods, especially for secondary schools. The article provides an example of the didactic-methodical articulation of a religious education lesson in high school.

Didactics of religious education; curriculum; didactic unit

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (3)

1996.

220-223

objavljeno

0351-9007

2459-6272

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija