Kako metodički obraditi jednu vjeronaučnu temu (CROSBI ID 156887)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea
hrvatski
Kako metodički obraditi jednu vjeronaučnu temu
Ponovnim ulaskom vjeronauka u škole osjeća se potreba za usustavljenjem vjeronaučne metodike, osobito za srednje škole. Članak donosi primjer didaktičko-metodičke artikulacije nastavnog sata vjeronauka u srednjoj školi.
Vjeronaučna metodika; kurikul; artikulacija sata; nastavna jedinica
nije evidentirano
engleski
How a topic in religious education should be prcessed methodically
After the re-introduction of religious education in schools in 1990/1991, there was a need to develop religious education methods, especially for secondary schools. The article provides an example of the didactic-methodical articulation of a religious education lesson in high school.
Didactics of religious education; curriculum; didactic unit
nije evidentirano
Podaci o izdanju
18 (3)
1996.
220-223
objavljeno
0351-9007
2459-6272