Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Turizam i ITC u doba krize (CROSBI ID 156827)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka Turizam i ITC u doba krize // Infotrend, 168 (2009), 3; 42-45

Podaci o odgovornosti

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka

hrvatski

Turizam i ITC u doba krize

Odnos turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija oduvijek se smatra ''obostrano poticajnim i inventivnim''. Kao i prije 50-60 godina, kada je započeo razvoj globalnih distribucijskih sustava (GDS), tako i danas mnoge tehnologije svoju pravu implementaciju doživljavaju u turizmu. Jednako tako, potrebe i zahtjevi koji dolaze iz turističke industrije potiču iznalaženje novih ICT rješenja. Da bi ublažile posljedice krize, kompanijama se preporuča kontrola i smanjenje troškova, snižavanje cijena usluga, sklapanje partnerstva s javnim sektorom, puno agresivnije informiranje o novim atrakcijama te pojačavanje e-marketinga i e-prodajnih inicijativa. Sve su to područja za koje se nude odgovarajuća ICT rješenja, odnosno u kojima sustavi poput CRM-a, RM-a mogu pomoći i koja već koriste veliki hotelski lanci. Međutim, primarni strateški ciljevi ostaju povećanje broja putovanja, odnosno učinkovite strategije prodaje, a upravo u online distribuciji, marketingu i prodaji svi sudionici u turizmu vide svoju priliku.

turizam; ITC; kriza

nije evidentirano

engleski

Tourism and ITC at the time of crisis

nije evidentirano

tourism; ITC; crisis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

168 (3)

2009.

42-45

objavljeno

1330-0393

Povezanost rada

Ekonomija