Turizam i ITC u doba krize (CROSBI ID 156827)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
hrvatski
Turizam i ITC u doba krize
Odnos turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija oduvijek se smatra ''obostrano poticajnim i inventivnim''. Kao i prije 50-60 godina, kada je započeo razvoj globalnih distribucijskih sustava (GDS), tako i danas mnoge tehnologije svoju pravu implementaciju doživljavaju u turizmu. Jednako tako, potrebe i zahtjevi koji dolaze iz turističke industrije potiču iznalaženje novih ICT rješenja. Da bi ublažile posljedice krize, kompanijama se preporuča kontrola i smanjenje troškova, snižavanje cijena usluga, sklapanje partnerstva s javnim sektorom, puno agresivnije informiranje o novim atrakcijama te pojačavanje e-marketinga i e-prodajnih inicijativa. Sve su to područja za koje se nude odgovarajuća ICT rješenja, odnosno u kojima sustavi poput CRM-a, RM-a mogu pomoći i koja već koriste veliki hotelski lanci. Međutim, primarni strateški ciljevi ostaju povećanje broja putovanja, odnosno učinkovite strategije prodaje, a upravo u online distribuciji, marketingu i prodaji svi sudionici u turizmu vide svoju priliku.
turizam; ITC; kriza
nije evidentirano
engleski
Tourism and ITC at the time of crisis
nije evidentirano
tourism; ITC; crisis
nije evidentirano