Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja (CROSBI ID 156818)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Filipović, Ana Thea Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 7 (2009), 2; 245-264

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea

hrvatski

Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja

U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvoja kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.

Vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Religious education in schools facing the demands of evaluation

nije evidentirano

Religious education; evaluation; centrality of person; educational policy; concept of education; religious competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2009.

245-264

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija

Poveznice