Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja (CROSBI ID 156818)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea
hrvatski
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja
U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvoja kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.
Vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Religious education in schools facing the demands of evaluation
nije evidentirano
Religious education; evaluation; centrality of person; educational policy; concept of education; religious competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
7 (2)
2009.
245-264
objavljeno
1334-2312