Construction and Technological Arrangement of Q-max LNG ships (CROSBI ID 556792)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dvornik, Joško ; Dvornik, Srđan ; Zubanović, Maksimilijan
hrvatski
Construction and Technological Arrangement of Q-max LNG ships
Posljednjih 30-ak godina, zahvaljujući razvoju tehnologije materijala, proizvedeni su takvi spremnici koji mogu izdržati velike tlakove i niske temperature, što je omogućilo izgradnju tankera kojima se prevozi LNG (eng. Liquified Natural Gas – ukapljeni prirodni plin) i LPG (eng. Liquified Petroleum Gas – ukapljeni naftni plin) pomorskim putevima. To je strogo specijalizirana flota koja se posljednih godina brzo povećava i usavršava. Ovi brodovi moraju imati unaprijed osiguran prijevoz tereta zbog visokih cijena gradnje pa ne iznenađuje što su vlasnici ovih flota industrijski koncerni iz privredno razvijenih zemalja kao što su Japan, SAD i Europa. Svrha rada je u objašnjenju najnovijih tehnologija teretnog sustava, principa sustava skladištenja tereta, konstrukcije izolacije GTT (Gaz Transport & Technigaz) Mark 3X sustava, koji se danas koristi u izgradnji tankova tereta Q-max LNG brodova, največih kapaciteta, (Cargo operating manual, m/v „Haloul“, Qatargas, Samsung Heavy Industries Co. Ltd., S.Korea, 2008.).
LNG plin; membrana; izolacija; konstrukcija; struktura
nije evidentirano
engleski
Construction and Technological Arrangement of Q-max LNG ships
nije evidentirano
LNG gas; membrane; isolation; construction; structure.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
191-206.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2nd INTERNATIONAL MARITIME SCIENCE CONFERENCE, IMSC 2009
Dr. Z. Gržetić, Dr. R. Antonic, Dr. J. Kasum, Dr. V. Viducic
Split: HHI
Podaci o skupu
2nd INTERNATIONAL MARITIME SCIENCE CONFERENCE- IMSC 2009
predavanje
09.06.2009-09.06.2009
Podstrana, Hrvatska