Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja (CROSBI ID 156721)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Citković, Sandra
hrvatski
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru.
televizija; reklame; djeca kao potrošači; medijska pismenost
nije evidentirano
engleski
Children and Commercials: Creating Values and Desires
nije evidentirano
television; commercials; children as consumers; media literacy
nije evidentirano