Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434883

Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja


Citković, Sandra
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (2009), 85-86; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
(Children and Commercials: Creating Values and Desires)

Autori
Citković, Sandra

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 111-112 (2009), 85-86; 26-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Televizija; reklame; djeca kao potrošači; medijska pismenost
(Television; commercials; children as consumers; media literacy)

Sažetak
Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Sandra Car, (291503)