Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434883

Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja


Citković, Sandra
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (2009), 85-86; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 434883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
(Children and Commercials: Creating Values and Desires)

Autori
Citković, Sandra

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 111-112 (2009), 85-86; 26-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
televizija; reklame; djeca kao potrošači; medijska pismenost
(television; commercials; children as consumers; media literacy)

Sažetak
Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Car (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Citković, Sandra
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (2009), 85-86; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Citković, S. (2009) Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (85-86), 26-27.
@article{article, author = {Citkovi\'{c}, S.}, year = {2009}, pages = {26-27}, keywords = {televizija, reklame, djeca kao potro\v{s}a\v{c}i, medijska pismenost}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {111-112}, number = {85-86}, issn = {0353-636X}, title = {Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i \v{z}elja}, keyword = {televizija, reklame, djeca kao potro\v{s}a\v{c}i, medijska pismenost} }
@article{article, author = {Citkovi\'{c}, S.}, year = {2009}, pages = {26-27}, keywords = {television, commercials, children as consumers, media literacy}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {111-112}, number = {85-86}, issn = {0353-636X}, title = {Children and Commercials: Creating Values and Desires}, keyword = {television, commercials, children as consumers, media literacy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font