Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434768

Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije


Citković, Sandra
Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije // Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


Naslov
Socijalni odnosi učenika u vremenu online komunikacije
(Students' Social Relationships in Online Communication Era)

Autori
Citković, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.-06.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Socijalni odnosi; adolescent; Internet; socijalne mreže
(Social relationships; adolescent; internet; social networking sites)

Sažetak
Vršnjački odnosi vrlo su važni u adolescentskom razdoblju. Prijatelji su definirani kao osobe koje dijele zajedničke interese, zajedno provode vrijeme i pružaju emocionalnu potporu. S prijateljima se zadovoljava potreba za intimnošću, druženjem i samopotvrđivanjem. Vršnjački odnosi također utječu na adolescentovo iskustvo u školi definirajući njegov socijalni status i identitet. On-line prijatelji čine virtualnu publiku – ljude za koje adolescent želi da obraćaju pozornost na njegov profil i komentare. Kroz ovu virtualnu publiku, adolescent stvara dojam o socijalnom kontekstu i iz njega, shvaćanje o primjerenim i očekivanim ponašanjima. On gradi i prelazi granice kako bi naučio što je prihvatljivo u različitim socijalnim situacijama. Publika vrednuje informacije i komunicira što pomaže stvaranju socijalnih mreža. Ona je važna kako bi adolescent mogao odrasti, testirati socijalne granice i razviti vlastiti identitet u okviru šire zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Sandra Car, (291503)