Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434378

Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih


Grbac, Bruno; Vujičić, Maja
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih
(Social marketing: development determinant of youth sport-recreation activity)

Autori
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009, 1-8

ISBN
978-953-253-065-0

Skup
Marketing kao čimbenik održivog razvitka, XXI. kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 8-10.10.2009.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Sportsko – rekreacijske aktivnosti; kvaliteta života; marketing društveno poželjnog ponašanja; društvena zajednica
(Sport-recreation activities; quality of life; social marketing; society)

Sažetak
Bavljenje sportsko – rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu. Tjelesne aktivnosti, koje se organizirano izvode radi unaprjeđivanja zdravlja, nužne su za kvalitetnije funkcioniranje mladih i utječu na njihovu kvalitetu života. Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. S tim u vezi cilj je ovog rada analizirati postojeće stanje, utvrditi razloge takvog stanja, definirati aktivnosti koje je potrebno poduzeti za promjenu odnosa prema sportsko –rekreacijskim aktivnostima kojima se utječe na kvalitetu života. Polazište u istraživanju vezuje se za postavku da u širenju bavljenja sportsko – rekreacijskim aktivnostima ključnu ulogu ima implementacija koncepcije marketinga društveno poželjnog ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka