Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434198

Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja


Maršanić, Robert; Frka, Danijel; Krpan, Ljudevit
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja // Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: KoREMA, 2009. str. 1-5 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 434198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja
(Parking lots in the function of marketing advertising)

Autori
Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko - Zagreb : KoREMA, 2009, 1-5

Skup
29. skup o prometnim sustavima AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2009

Mjesto i datum
Ploče, Hrvatska, 11-14.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
mirovanje (parkiranje) vozila; parkirne trake; marketinško oglašavanje i reklamiranje
(still (parked) vehicles; parking stripes; marketing advertising)

Sažetak
Potreba za mirovanjem (parkiranjem) vozila neizbježan je pratilac svih oblika prometa, a prema raznim istraživanjima putnički automobil provede između 80 i 90% vremena u stanju mirovanja. Parkirna mjesta (trake) moguće je iskoristiti, ne samo kao linije (crte) između kojih se parkiraju vozila nego i znatno učinkovitije. Parkirališta su do sada bila neiskorišteni point-of-sale mediji. Parkirne trake mogu komunicirati poruku koja direktno utječe na odluku o kupnji prije ulaska u prodajno mjesto. Ulazeći u parkirališni prostor, tražeći mjesto za parkiranje, parkiranje, izlaženje iz auta i hodanjem do svoje destinacije, potrošač će zamijetiti od 1 do 30 parkirnih taka. U povratku do auta taj se broj može i udvostručiti. Ova unikatna metoda stvaranja utiska zaokupit će pažnju potrošača više od poruka na pretrpanim tradicionalnim marketinškim medijima. U članku se analizira mogućnost marketinškog oglašavanja i komuniciranja putem parkirališnih mjesta, što u Republici Hrvatskoj još nije uobičajeno, dok svijet i Europa takav vid komuniciranja poznaje i primjenjuje već duže vrijeme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ljudevit Krpan (autor)

Avatar Url Robert Maršanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Maršanić, Robert; Frka, Danijel; Krpan, Ljudevit
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja // Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: KoREMA, 2009. str. 1-5 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Maršanić, R., Frka, D. & Krpan, L. (2009) Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja. U: Šakić, Ž. (ur.)Automatizacija u prometu - KoREMA.
@article{article, editor = {\v{S}aki\'{c}, \v{Z}.}, year = {2009}, pages = {1-5}, keywords = {mirovanje (parkiranje) vozila, parkirne trake, marketin\v{s}ko ogla\v{s}avanje i reklamiranje}, title = {Parkirna mjesta u funkciji marketin\v{s}kog ogla\v{s}avanja i reklamiranja}, keyword = {mirovanje (parkiranje) vozila, parkirne trake, marketin\v{s}ko ogla\v{s}avanje i reklamiranje}, publisher = {KoREMA}, publisherplace = {Plo\v{c}e, Hrvatska} }
@article{article, editor = {\v{S}aki\'{c}, \v{Z}.}, year = {2009}, pages = {1-5}, keywords = {still (parked) vehicles, parking stripes, marketing advertising}, title = {Parking lots in the function of marketing advertising}, keyword = {still (parked) vehicles, parking stripes, marketing advertising}, publisher = {KoREMA}, publisherplace = {Plo\v{c}e, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font