Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja (CROSBI ID 556572)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit
hrvatski
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja
Potreba za mirovanjem (parkiranjem) vozila neizbježan je pratilac svih oblika prometa, a prema raznim istraživanjima putnički automobil provede između 80 i 90% vremena u stanju mirovanja. Parkirna mjesta (trake) moguće je iskoristiti, ne samo kao linije (crte) između kojih se parkiraju vozila nego i znatno učinkovitije. Parkirališta su do sada bila neiskorišteni point-of-sale mediji. Parkirne trake mogu komunicirati poruku koja direktno utječe na odluku o kupnji prije ulaska u prodajno mjesto. Ulazeći u parkirališni prostor, tražeći mjesto za parkiranje, parkiranje, izlaženje iz auta i hodanjem do svoje destinacije, potrošač će zamijetiti od 1 do 30 parkirnih taka. U povratku do auta taj se broj može i udvostručiti. Ova unikatna metoda stvaranja utiska zaokupit će pažnju potrošača više od poruka na pretrpanim tradicionalnim marketinškim medijima. U članku se analizira mogućnost marketinškog oglašavanja i komuniciranja putem parkirališnih mjesta, što u Republici Hrvatskoj još nije uobičajeno, dok svijet i Europa takav vid komuniciranja poznaje i primjenjuje već duže vrijeme.
mirovanje (parkiranje) vozila; parkirne trake; marketinško oglašavanje i reklamiranje
nije evidentirano
engleski
Parking lots in the function of marketing advertising
nije evidentirano
still (parked) vehicles; parking stripes; marketing advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-5.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Automatizacija u prometu - KoREMA
Šakić, Željko
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)
Podaci o skupu
29. skup o prometnim sustavima AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2009
predavanje
11.11.2009-14.11.2009
Ploče, Hrvatska