Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja (CROSBI ID 556572)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja // Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009. str. 1-5

Podaci o odgovornosti

Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit

hrvatski

Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja

Potreba za mirovanjem (parkiranjem) vozila neizbježan je pratilac svih oblika prometa, a prema raznim istraživanjima putnički automobil provede između 80 i 90% vremena u stanju mirovanja. Parkirna mjesta (trake) moguće je iskoristiti, ne samo kao linije (crte) između kojih se parkiraju vozila nego i znatno učinkovitije. Parkirališta su do sada bila neiskorišteni point-of-sale mediji. Parkirne trake mogu komunicirati poruku koja direktno utječe na odluku o kupnji prije ulaska u prodajno mjesto. Ulazeći u parkirališni prostor, tražeći mjesto za parkiranje, parkiranje, izlaženje iz auta i hodanjem do svoje destinacije, potrošač će zamijetiti od 1 do 30 parkirnih taka. U povratku do auta taj se broj može i udvostručiti. Ova unikatna metoda stvaranja utiska zaokupit će pažnju potrošača više od poruka na pretrpanim tradicionalnim marketinškim medijima. U članku se analizira mogućnost marketinškog oglašavanja i komuniciranja putem parkirališnih mjesta, što u Republici Hrvatskoj još nije uobičajeno, dok svijet i Europa takav vid komuniciranja poznaje i primjenjuje već duže vrijeme.

mirovanje (parkiranje) vozila; parkirne trake; marketinško oglašavanje i reklamiranje

nije evidentirano

engleski

Parking lots in the function of marketing advertising

nije evidentirano

still (parked) vehicles; parking stripes; marketing advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-5.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Automatizacija u prometu - KoREMA

Šakić, Željko

Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)

Podaci o skupu

29. skup o prometnim sustavima AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2009

predavanje

11.11.2009-14.11.2009

Ploče, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport