Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika (CROSBI ID 156380)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlin-Bernardić, Nina Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23 (2009), 8-11

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina

hrvatski

Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika

Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja.

djeca; suradničko učenje; viši kognitivni procesi

nije evidentirano

engleski

What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes

nije evidentirano

children; cooperative learning; higher cognitive processes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

2009.

8-11

objavljeno

1331-9299

Povezanost rada

Psihologija