Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432606

Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj


Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
(Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia)

Autori
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009, 1-9

ISBN
978-953-253-065-0

Skup
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08-10.10.2009.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Internet; Net generacija; online društvene mreže; mediji; oglašavanje
(Internet; Net generation; online social networks; media; advertising)

Sažetak
Dolazi vrijeme Net generacije koja „ od malih nogu“ svakodnevno koristi računala i Internet te im usvajanje novih tehnologija nije strano. Toj je generaciji virtualna stvarnost sastavni dio života. Uzrok tome su tržišne aktivnosti dobavljača novih tehnologija, inicijative države koja se angažira na području razvoja društva znanja, a i razvoj društva općenito. Posljedica navedenog jest pojačano korištenje Interneta. Svojim odrastanjem Net generacija polako preuzima ulogu aktivnih kupaca i potrošača koji informacije o proizvodima koje kupuju dobivaju prvenstveno putem Interneta, a tek manjim dijelom putem tzv. tradicionalnih medija kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje.// Upotreba Interneta kao medija oglašavanja za tu je generaciju neupitna i stoga se oglašavanje proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Ipak, statistike hrvatskog tržišta pokazuju da se oglašavanje putem Interneta nije značajnije razvilo te i dalje zauzima minorni udio u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija. Jedan od problema kad komuniciranja s tržištem općenito jest nemogućnost usmjeravanja poruka na točno određeni ciljani segment. Upravo je to često razlog nedovoljne rentabilnosti troškova oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta omogućuje povećanje te rentabilnosti. Online društvene mreže postaju dio svakodnevnog života Net generacije, a upravo one omogućuju precizno usmjeravanje oglašivačkih poruka prema određenoj ciljanoj skupini i kao takve predstavljaju mogućnost racionalizacije trošenja oglašivačkih budžeta.// Spoznaje u ovom članku će na primjeru studenata u Hrvatskoj objasniti odnos između Interneta i Net generacije, kao i potencijal internet oglašavanja pomoću online društvenih mreža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)