Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 556263)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
hrvatski
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
Dolazi vrijeme Net generacije koja „ od malih nogu“ svakodnevno koristi računala i Internet te im usvajanje novih tehnologija nije strano. Toj je generaciji virtualna stvarnost sastavni dio života. Uzrok tome su tržišne aktivnosti dobavljača novih tehnologija, inicijative države koja se angažira na području razvoja društva znanja, a i razvoj društva općenito. Posljedica navedenog jest pojačano korištenje Interneta. Svojim odrastanjem Net generacija polako preuzima ulogu aktivnih kupaca i potrošača koji informacije o proizvodima koje kupuju dobivaju prvenstveno putem Interneta, a tek manjim dijelom putem tzv. tradicionalnih medija kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje.// Upotreba Interneta kao medija oglašavanja za tu je generaciju neupitna i stoga se oglašavanje proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Ipak, statistike hrvatskog tržišta pokazuju da se oglašavanje putem Interneta nije značajnije razvilo te i dalje zauzima minorni udio u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija. Jedan od problema kad komuniciranja s tržištem općenito jest nemogućnost usmjeravanja poruka na točno određeni ciljani segment. Upravo je to često razlog nedovoljne rentabilnosti troškova oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta omogućuje povećanje te rentabilnosti. Online društvene mreže postaju dio svakodnevnog života Net generacije, a upravo one omogućuju precizno usmjeravanje oglašivačkih poruka prema određenoj ciljanoj skupini i kao takve predstavljaju mogućnost racionalizacije trošenja oglašivačkih budžeta.// Spoznaje u ovom članku će na primjeru studenata u Hrvatskoj objasniti odnos između Interneta i Net generacije, kao i potencijal internet oglašavanja pomoću online društvenih mreža.
Internet ; Net generacija ; online društvene mreže ; mediji ; oglašavanje
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
engleski
Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia
nije evidentirano
Internet ; Net generation ; online social networks ; media ; advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-9.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress
Leko Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
978-953-253-065-0
Podaci o skupu
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development
predavanje
08.10.2009-10.10.2009
Osijek, Hrvatska