Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 556263)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko

hrvatski

Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj

Dolazi vrijeme Net generacije koja „ od malih nogu“ svakodnevno koristi računala i Internet te im usvajanje novih tehnologija nije strano. Toj je generaciji virtualna stvarnost sastavni dio života. Uzrok tome su tržišne aktivnosti dobavljača novih tehnologija, inicijative države koja se angažira na području razvoja društva znanja, a i razvoj društva općenito. Posljedica navedenog jest pojačano korištenje Interneta. Svojim odrastanjem Net generacija polako preuzima ulogu aktivnih kupaca i potrošača koji informacije o proizvodima koje kupuju dobivaju prvenstveno putem Interneta, a tek manjim dijelom putem tzv. tradicionalnih medija kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje.// Upotreba Interneta kao medija oglašavanja za tu je generaciju neupitna i stoga se oglašavanje proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Ipak, statistike hrvatskog tržišta pokazuju da se oglašavanje putem Interneta nije značajnije razvilo te i dalje zauzima minorni udio u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija. Jedan od problema kad komuniciranja s tržištem općenito jest nemogućnost usmjeravanja poruka na točno određeni ciljani segment. Upravo je to često razlog nedovoljne rentabilnosti troškova oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta omogućuje povećanje te rentabilnosti. Online društvene mreže postaju dio svakodnevnog života Net generacije, a upravo one omogućuju precizno usmjeravanje oglašivačkih poruka prema određenoj ciljanoj skupini i kao takve predstavljaju mogućnost racionalizacije trošenja oglašivačkih budžeta.// Spoznaje u ovom članku će na primjeru studenata u Hrvatskoj objasniti odnos između Interneta i Net generacije, kao i potencijal internet oglašavanja pomoću online društvenih mreža.

Internet ; Net generacija ; online društvene mreže ; mediji ; oglašavanje

Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6

engleski

Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia

nije evidentirano

Internet ; Net generation ; online social networks ; media ; advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-9.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

978-953-253-065-0

Podaci o skupu

XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development

predavanje

08.10.2009-10.10.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice