Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre (CROSBI ID 738858)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad

Štoković, Ariana ; Križman, Danijela Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre // Tourism and hospitality management. 2000. str. 257-272-x

Podaci o odgovornosti

Štoković, Ariana ; Križman, Danijela

hrvatski

Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre

Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu proveli primarno istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije – najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.

ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The state and problems of the marketing concept adoption in hospitality companies of Istria

nije evidentirano

hospitality; company; marketing concept; Istria; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

257-272-x.

2000.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tourism and hospitality management

1330-7533

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost