Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre (CROSBI ID 738858)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Štoković, Ariana ; Križman, Danijela
hrvatski
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre
Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu proveli primarno istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.
ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The state and problems of the marketing concept adoption in hospitality companies of Istria
nije evidentirano
hospitality; company; marketing concept; Istria; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
257-272-x.
2000.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tourism and hospitality management
1330-7533
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096