Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432302

Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj


Lukša, Žaklin
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3 / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 211-216


Naslov
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
(Evaluation of the efficiency of the ECO-school project in the sense of the lifelong learning about the viable development)

Autori
Lukša, Žaklin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3

Urednik/ci
Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta

Izdavač
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
211-216

ISBN
978-953-98445-7-6

Ključne riječi
eko-škola, stavovi učenika, odgoja i obrazovanja za okoliš, održivi razvoj
(eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development)

Sažetak
Cilj rada je ispitivanje uspješnost projekta Eko-škole i utvrđivanje njegovog učinka na stavove i ponašanje učenika u njihovom odnosu prema okolišu. U projekt je uključena kompletna škola, učenici i lokalna zajednica. Posebno je vrijedno što na taj način učenici praktično rade , ane samo stjeću teoretska znanja pa stoga pretpostavljamo da bi ta aktivnost trebala utjecati na stavove i ponašanje učenika. Projekt se provodi u Gimnaziji u Čakovcu. Od instrumenata su ankete i analiza dokumentacije o projektu. Provedena je anketa učenika prije uključivanja učenika u sam projekt i nakon godinu dana rada na projektu. Praćene su promjene stavova učenika tijekom provođenja projekta i njihovog ponašanja u školi i obitelji kao i konkretni mjerljivi rezultati u selekcioniranju školskog otpada. Analizom rezultata ankete učenika o njihovim stavovima utvrđena je statistički značajna razlika u odnosu učenika prema problemu i potrebi selekcioniranja otpada prije i nakon uključivanja u projekt. Također je zabilježen i kontinuirani rast količine selekcioniranog otpada i smanjivanje količine neselektiranog otpada koji pokazuje sve veću angažiranost učenika što znači i promjenu njihovog ponašanja. Ukupni rezultati pokazuju da provođenje projekta Eko-škole doprinjelo senzibilizaciji i obrazovanju za održivi razvoj učenika Gimnazije u Čakovcu. Stoga bi bilo važno da se ovi ili slični projekti u kojima se učenici aktivno uključuju u rad na problemima održivog razvoja što je moguće više implementiraju u naše škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije (Ines Radanović, )

Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lukša, Žaklin
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3 / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 211-216
Lukša, Ž. (2008) Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. U: Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, str. 211-216.
@inbook{inbook, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}.}, year = {2008}, pages = {211-216}, keywords = {eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development}, isbn = {978-953-98445-7-6}, title = {Evaluation of the efficiency of the ECO-school project in the sense of the lifelong learning about the viable development}, keyword = {eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, U\v{c}iteljski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }