Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432139

Marketing u sportu


Mešanović, Adam
Marketing u sportu 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketing u sportu
(Marketing in sport)

Autori
Mešanović, Adam

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
20.10.

Godina
2009

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Institucionalizacija sporta; društvene djelatnosti; sportski program; marketing miks
(Institutionalization of sports; social activities; sports program; marketing mix)

Sažetak
Svrha marketinga u sportu je plasirati sportski događaj putem određenih oblika medija ili drugih kanala objavljivanja, lansirati pojedini sportski proizvod na nacionalno ili globalno tržište, prikazati široj populaciji novitete na tržištu i usmjeriti potrošače ka kupnji i potrošnji istih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka