Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431893

Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa


Pupavac, Drago
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa // Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa, 29 (2009), 5; 391-393 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


Naslov
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa
(Proposal of Teaching Method in E-learning used in Branch Economics of Transport)

Autori
Pupavac, Drago

Izvornik
Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 29 (2009), 5; 391-393

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
Pristupi poučavanju; e-learning; ekonomika prometa
(Teaching method; e-learning; economics of transport)

Sažetak
Temeljni cilj ovoga rada jest izrada prijedloga pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa na Veleučilištu u Rijeci. Predloženi model temelji se na hibridnoj metodi u kojoj se 2/3 nastave odvija u virtualnom okruženju, a 1/3 u izravnom kontaktu. Prvih 6 i zadnjih devet sati odnosi se na izravnu nastavu koja je ista za sve polaznike, dok je preostalih 30 sati nastave specijalizirano za pojedine granske ekonomike prometa (ekonomiku željezničkog prometa, ekonomiku poštanskog prometa, ekonomiku cestovnog prometa). Dizajniranje predloženog programa temelji se na “ 5C” modelu na razini aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Marčelo Dujanić, )

Ustanove
Veleučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Drago Pupavac, (241845)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • CAB Abstracts
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • Transportation Research Information Services - TRIS