Seminarski rad kao metoda ocjenjivanja u nastavi matematike (CROSBI ID 556026)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica
hrvatski
Seminarski rad kao metoda ocjenjivanja u nastavi matematike
U skladu sa suvremenim tekovinama obrazovnog procesa klasični način evaluacije znanja sve se češće zamijenjuje novim suvremenijim metodama koje su prije svega interdisciplinarne te daju širi i dublji uvid u razinu usvojenosti znanja i vještina. U skladu s time evaluacija znanja i vještina treba pokazati cjelovitu sliku subjekta evaluacije, njegove talente, kreativnost ali i manjkavosti na koje svakako treba ukazati. Kao jedna od takvih metoda nameće se izrada seminarskog rada i u ovom radu bit će prikazana implementacija metode na primjeru seminarskih radova iz područja statistike. Detaljno će se prikazati što se seminarskim radom evaluira, koje su prednosti seminarskih radova, na koje se poteškoće nailazi te kakvi se rezultati mogu očekivati i dobiti, s posebnim naglaskom na timski oblik rada.
obrazovni proces; evaluacija znanja i vještina; seminarski rad
nije evidentirano
engleski
Seminar work as a method of assessment in teaching mathematics
nije evidentirano
educational process; evaluation of knowledge and skills; seminars
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-97.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktička dokimologija
Branka Antunović-Piton
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra
Podaci o skupu
ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"
predavanje
22.10.2009-24.10.2009
Pula, Hrvatska