Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431544

Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola


Lončarić, Dina
Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka,, 2006. str. 41-47


Naslov
Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola
(Marketing approach to the future of vocational schools)

Autori
Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005.

Urednik/ci
Balen, Sanja et al.

Izdavač
Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka,

Grad
Rijeka

Godina
2006

Raspon stranica
41-47

ISBN
953-98506-0-6

Ključne riječi
obrazovanje, marketing, srednje strukovne škole
(education, marketing, vocational schools)

Sažetak
Srednje škole u Republici Hrvatskoj, a među njima i strukovne, djeluju u turbulentnim uvjetima. Iako je sustav obrazovanja prilično jasno definiran pravnim normama, na njihovo će poslovanje u budućnosti djelovati trendovi koji se već sada uočavaju u okruženju. Kako bi odgovorile na izazove, škole moraju aktivno pristupiti promišljanju svoje budućnosti. Pri tome se mogu poslužiti već provjerenim, marketinškim, pristupom koji koriste mnoge gospodarske organizacije. Međutim, raširen je negativan stav prema marketingu uopće, a posebice u neprofitnim djelatnostima kakvo je obrazovanje. Razlog tome je nerazumijevanje koncepcije marketinga i njegove uloge u društvu. S ciljem ukazivanja na ulogu marketinga u kreiranju vizije i osiguranju budućnosti strukovnih škola u radu se ukratko elaboriraju trendovi koji djeluju na obrazovni sustav, razvoj marketing koncepcije, specifičnosti i ciljne skupine marketinga u obrazovanju, te načini na koje marketing može odgovoriti izazovima iz okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0081008

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lončarić, Dina
Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka,, 2006. str. 41-47
Lončarić, D. (2006) Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola. U: Balen, S. (ur.) Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005.. Rijeka, Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka,, str. 41-47.
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, D.}, editor = {Balen, S.}, year = {2006}, pages = {41-47}, keywords = {education, marketing, vocational schools}, isbn = {953-98506-0-6}, title = {Marketing approach to the future of vocational schools}, keyword = {education, marketing, vocational schools}, publisher = {Ekonomska \v{s}kola Mije Mirkovi\'{c}a Rijeka,}, publisherplace = {Rijeka} }