Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431540

Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice


Lončarić, Dina
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
(Socially responsible marketing decisions – scale development)

Autori
Lončarić, Dina

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXI (2009), 1; 7-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica
(Quality-of-life marketing; social responsibility; measurement scale)

Sažetak
Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica “ Društveno odgovornih marketinških odluka” i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Dina Lončarić, (275935)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • ABI/INFORM
  • Ebsco publishing